Strona główna
Aktualności
O banku >>
Placówki banku
Oferta
Oprocentowanie
Prowizje i opłaty
Zrzeszenie SGB
BFG
Sytuacja ek.-fin.
Reklamacje
Ważne linki



kalkulatory: depozytowy
walutowy

SWIFT Code/BIC:
GBWCPLPP

Poniosłeś szkody w trakcie nawałnicy? Sprawdź jak możemy Ci pomóc.

Dla naszych Klientów, których majątek, stanowiący zabezpieczenie kredytu udzielonego przez nasz bank, został uszkodzony przez nawałnicę, przygotowaliśmy działania, które mogą przyspieszyć wydawanie zgody zakładom ubezpieczeń na wypłaty odszkodowań lub mogą skutkować zawieszeniem stosowania cesji dla określonych przypadków szkód lub na określony czas. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 059 822 34 17 lub w najbliższej placówce naszego Banku.


KOMUNIKAT CONCORDII

Informacja dla poszkodowanych w nawałnicy Klientów Concordii.

PASY KONTROLNE W UPRAWACH

W przypadku klientów, którzy chcą pozostawić pasy kontrolne, prosimy o przesyłanie zapytania na adres mailowy zgody.uprawy@concordiaubezpieczenia.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia, klient otrzyma dokładne instrukcje, jak postępować w takim przypadku. Większość z nich staramy się załatwić poprzez pilne oględziny rzeczoznawcy.

ZABEZPIECZENIE MIENIA W PRZYPADKU SZKÓD MAJĄTKOWYCH

Poszkodowani jak najbardziej mogą zabezpieczać mienie, mogą wykonać zdjęcia telefonem. W sytuacjach kryzysowych, jak np. przy całych zerwanych dachach, staramy się możliwie szybko dotrzeć do poszkodowanych. Zdajemy sobie sprawę z ogromu zniszczeń jakie wystąpiły po burzy 11 sierpnia br. Drobniejsze szkody, tj.: zerwane dachówki, eternit itp., likwidujemy najszybciej jak to jest możliwe, na podstawie zdjęć i operatów.

W celu sprawnej i skutecznej likwidacji szkód zachęcamy naszych klientów, aby kierowali się 7 zasadami

  1. Jeśli masz taką możliwość – zabezpiecz majątek przed jego dalszym zniszczeniem, a gdy zdarzy się szkoda na ciele – zadbaj o niezbędną pomoc.
  2. Zrób zdjęcia (nawet telefonem komórkowym) – będą one pomocne przy zgłaszaniu szkody.
  3. Zgłoś szkodę jak najszybciej. Jak?  Telefonicznie; on-line, zgłaszając szkodę przez Internet oszczędzasz swój czas. Możesz zgłosić szkodę z każdego miejsca i o każdej porze: www.concordiaubezpieczenia.pl (Zgłoś szkodę), na piśmie – zgłaszając szkodę pisemnie, możesz skorzystać z gotowych wniosków dostępnych na stronie internetowej.
  4. Poczekaj na wizytę rzeczoznawcy lub likwidację bez oględzin w przypadku małych/standardowych szkód – tzw. szybkiej ścieżki likwidacji.
  5. W terminie do 7 dni od zgłoszenia szkody poinformujemy Cię, jakie dokumenty są niezbędne do zlikwidowania szkody/świadczenia (w przypadku braku pełnej dokumentacji zdarzenia).
  6. W terminie do 30 dni Twoja szkoda będzie zlikwidowana i zostanie wydana decyzja.
  7. Pamiętaj, że masz możliwość uzyskania informacji o szkodzie, dzwoniąc na nr infolinii: (61) 858 48 08.

 

Komunikat dla firm ubezpieczeniowych

- odszkodowania dla poszkodowanych w nawałnicach

Prosimy o Państwa współpracę i wsparcie w procesie odszkodowawczym dla Klientów Banków Spółdzielczych poszkodowanych w wyniku kataklizmu, który przeszedł przez kraj w sierpniu br. Dla naszych Klientów, których majątek, stanowiący zabezpieczenie kredytu udzielonego przez nasz Bank, został uszkodzony przez nawałnicę, przygotowaliśmy działania, które mogą przyspieszyć wydawanie zgody na wypłaty odszkodowań bezpośrednio poszkodowanym lub mogą skutkować zawieszeniem stosowania cesji dla określonych przypadków szkód lub na określony czas.

Więcej informacji: Telefon 059 822 34 17; e-mail bank@bsbytow.com.pl


KREDYT AGRA


Ostrzegamy o fałszywych wiadomościach poczty

Szanowni Klienci!

Ostrzegamy o fałszywych wiadomościach poczty elektronicznej kierowanych do klientów Banków Spółdzielczych zawierających w treści link do złośliwego oprogramowania. Nie należy odpowiadać na tego typu wiadomości ani korzystać z podanego linku. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności, ponieważ samo kliknięcie w link może spowodować, że na komputerze zainstaluje się złośliwe oprogramowanie. W przypadku otrzymania w/w wiadomości lub podobnych, należy je niezwłocznie skasować. Poniżej treść fałszywego maila:




Historia
Władze banku
Statut banku
Ład Korporacyjny
Polityka ładu
korporacyjnego
Polityka informacyjna
Struktura organizacyjna
Oświadczenie Zarządu
Ocena Zasad Ładu Korp. za 2016r.
cześć
„Drogi Użytkowniku. Informujemy Cię, że za pomocą mechanizmu Cookies nasza strona www przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu tworzenia statystycznej informacji o odwiedzinach stron www.bsbytow.com.pl oraz dla potrzeb przechowywania dla użytkownika danych niezbędnych do logowania. Możesz wyrazić na to zgodę lub nie korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z serwisu www.bsbytow.com.pl. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Polityka Cookies..