Strona główna
Aktualności
O banku >>
Placówki banku
Oferta
Oprocentowanie
Prowizje i opłaty
Zrzeszenie SGB
BFG
Sytuacja ek.-fin.
Reklamacje
Ważne linki
RODO
PSD2



PayByNet

500+

kalkulatory: depozytowy
walutowy

SWIFT Code/BIC:
GBWCPLPP

PSD2 – ważne zmiany dla klientów od 14 września 2019

Od 14 września 2019 roku zmieniają się zasady korzystania z bankowości elektronicznej oraz kart płatniczych.

To efekt unijnej dyrektywy PSD2, której wejście w życie spowoduje, że powierzone nam pieniądze jak i realizowane przez Klientów transakcje będą bezpieczniejsze.

W związku z tym:

⇒ zmieni się sposób logowania do bankowości elektronicznej
⇒ konieczne będzie potwierdzanie kodem PIN niektórych transakcji zbliżeniowych (do 50zł)


Czym jest PSD2?


Komisja Europejska wprowadziła dyrektywę w sprawie usług płatniczych (PSD2), aby zwiększyć bezpieczeństwo płatności oraz pobudzić innowacyjność i konkurencyjność. Dyrektywa PSD2 będzie miała znaczący wpływ zwłaszcza w transakcje w handlu elektronicznym, spowoduje konieczność wdrożenia „silnego uwierzytelniania”. Postanowienia dotyczące silnego uwierzytelniania zawarte w dyrektywie PSD2 wchodzą w życie z dniem 14.09.2019r. i będą obowiązywać w całej Europie.

Od 14 września 2019 roku zmieniamy:
  • sposób logowania do bankowości elektronicznej – wprowadzamy silne uwierzytelnianie – będziemy wymagać kodu uwierzytelnienia (ustawionego przez Klienta) i hasła SMS, bądź autoryzacji mobilnej lub kodu z aplikacji nPodpis lub e-token wydawany po 14.09.2019r. (Bankowość Internetowa dla Firm),

  • skracamy czas trwania sesji w przypadku braku wykonywanych czynności,

  • udostępniamy aplikację mobilną do bankowości internetowej NASZ BANK.
Na czym polegają zmiany?

  • co najmniej raz na 90 dni poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego hasła SMS wraz kodem uwierzytelnienia lub kodu z aplikacji nPodpis (Bankowość Internetowa dla Firm);

  • jeśli po zalogowaniu się do systemu bankowości internetowej przez 5 minut nie wykonasz żadnej czynności, przerwiemy Twoją sesję i wylogujemy Cię automatycznie; aby dalej korzystać z bankowości internetowej wymagane będzie ponowne logowanie;

  • udostępniamy aplikację mobilną NASZ BANK do obsługi bankowości internetowej (nie dotyczy Bankowości Internetowej dla Firm); będzie ona mogła być również wykorzystywana jako metoda autoryzacji przy logowaniu i potwierdzaniu operacji (o szczegółach poinformujemy odrębną wiadomością).
Szczegóły dotyczące zmian w logowaniu i autoryzacji:

Bankowość Internetowa

Bankowość Internetowa dla Firm

W przypadku problemów z zalogowaniem się do bankowości internetowej po 14 września 2019 r. prosimy o kontakt z Placówką Banku.



Historia
Władze banku
Statut banku
Informacja o outsourcerach
Ład Korporacyjny
Polityka ładu
korporacyjnego
Polityka informacyjna
Struktura organizacyjna
Oświadczenie Zarządu
Ocena Zasad Ładu Korp. za 2018r.
Opis Systemu Kontroli Wewn.
„Drogi Użytkowniku. Informujemy Cię, że za pomocą mechanizmu Cookies nasza strona www przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu tworzenia statystycznej informacji o odwiedzinach stron www.bsbytow.com.pl oraz dla potrzeb przechowywania dla użytkownika danych niezbędnych do logowania. Możesz wyrazić na to zgodę lub nie korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z serwisu www.bsbytow.com.pl. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Polityka Cookies..